Virtuální asistentka pro obchodníky
Hodně obchodníků se nás ptá, jak jim dokážeme pomoci. Nejedná se v této řadě jen o obchodníky ale také finanční poradce, hypoteční poradce, pojišťovací partnery nebo i realitní makléře.
Našim úkolem v Externí kanceláři je být pro naše klienty nejen úspora času, ale i pravá ruka, která umí být o krok napřed.
Pro naše klienty pracujeme také intuitivně, a pokud víme, že je potřeba něco udělat, uděláme to, nemusíte nám to každý den připomínat. Přemýšlíme o krok napřed a pomáháme klientům dělat na 100 % práci, kterou umí nejlépe.
Jak dokážeme pomoci ?
Je to jednoduché, dokážeme pomoci vést celou kancelář, ale i agendu schůzek, každý den ráno Vám dokážeme všechny schůzky ověřit, ať vaše cesta není zbytečná a neefektivní.
Dokážeme připravit smlouvu a vy už ji jedete jen podepsat.
Schůzky dokážeme i organizovat, připravujeme reporty, komunikujeme s Vašim týmem, zajišťujeme rezervace, hovory, emaily a dotazy. Dokážeme být plnohodnotným členem Vašeho týmu, který Vám pomůže.
Komunikace bez překážek
Hovory nám nejsou cizí, dokážeme sjednat schůzky nebo obchodní jednání s kolegy, komunikace je naše kamarádka číslo 1.
Fakturace? Žádný problém
Dokážeme se Vám postarat o fakturace a nejen o ně, dokážeme hlídat i platby, kontrolovat přijaté faktury a přeposílat učetní.
Víme, jak obchod funguje a proto táhneme společně s Vámi.