Virtuální asistentka pro finanční poradce
Finanční poradce je profese, kde finančník má hodně práce a má i hodně schůzek, jak dokážeme pomoci poradcům? Dokáže Virtuální asistentka zefektivnit jejich práci?
Našim úkolem v Externí kanceláři je být pro naše klienty nejen úspora času, ale i pravá ruka, která umí být o krok napřed.
Pro naše klienty pracujeme také intuitivně, a pokud víme, že je potřeba něco udělat, uděláme to, u poradců je to vždy individuální, s každým klientem si nastavíme jasně dané postupy a procesy naší práce.
Jak dokážeme pomoci ?
U poradců se zaměřujeme především na administrativní služby, vyřizování kalendářů a případně tvoření kalkulací a komunikace s klienty, kterou poradci během dne nestíhají.
Kalendář, smlouvy a kalkulace
Kalendáře kontrolujeme klientům každý den, ale důležité je hlavně i ověřovat. Poradcům ověřujeme setkání, aby jejich cesty a přípravy nebyly zbytečné, komunikujeme se zákazníky pomocí emailu a domlouváme další nové schůzky. Kalkulace a přípravy smluv zvládneme i když nejsme s Vámi v kanceláří.
Administrace a úkoly
Administrace je u poradců každodenní potřeba, pomáháme jim nejen s administrací ale také v CRM systému, které dokážeme a umíme zpracovávat. Úkoly si vždy zadáváme do systému, který klient používá ať je jeho práce efektivní.
Fakturace
Tvorba faktur je běžný úkol, který zpracováváme dle pokynů klienta, v 90% chystáme faktury 1x měsíčně v daných softwarech, kde chystáme například přílohy, nebo výpočty fakturací.
Support pro klienty
U všech poradců jsou činnosti velmi individuální ale vždy jsou se stejným cílem, efektivně pracovat a pomáhat klientům s jejich požadavky nebo problémy.
Co dalšího dokážeme pro finanční poradce?
- Administrativa ohledně klientů (změny nahlášené klienty, svatba, stěhování se, změna tel čísla apod. )
- Archivace veškerých souboru, smluv, kalkulací a návrhů
- Kontrola následných provizí, kontrola fakturací
- Správa kalendáře, kontrola termínů, domlouvání schůzek,
- Jsme schopné vytvořit srovnání pojištění pro daného klienta, POV/HAV a NEM/DOM/ODP
- Emailová korespondence a následné řešení důležitých emailů
- Odevzdávání produkce na partnery
- Řešení obchodních případů od začátku až do konce s následnou výhrou.
- Jsme schopné pokud nemají dokumenty online, vše jim naskenovat a udělat jim online kancelář abychom mohli pracovat externě.