Jak delegovat asistentku?
Co pro Vás znamená slovo delegovat?
Berme to tak, že jste šéf a máte svoji asistentku. Asistentka a šéf musí být sehraný tým aby vše fungovalo, jak má, musí to být prostě parťáci.
Jak to funguje s virtuální asistentkou od nás z Externí Kanceláře?
Možná i lépe!! Jste překvapení?
Delegování znamená přenesení úkolů či přesně vymezeného rozsahu pravomocí a odpovědností šéfa,manažera na jinou osobu.
Je to jednoduché - Nastavíte si týdenní nebo denní delegaci Vaši asistentky, tak jak by jste to připravili asistentce v kanceláři. Případně můžete použít dnes již velmí oblíbené aplikace na delegování úkolů, to vám usnadní nejen kontrolu ale hlavně vám to ušetří čas. Kontrola vám zabere ani ne minutu, splněné úkoly najdete na jednom místě, kdykoliv a kdekoliv. Virtuální asistentce nemusíte psát, pošli mi tu zprávu z minulého týdne, tu najdete pořád na jednom místě.
Potřebuji aby virtuální asistentka byla ve spojení s více lidmi z týmu a delegovala je, jak na to?
Vybereme vhodný prostředek pro komunikaci, pokud máte již interní software je vše vyřešené, asistentka může lehce a online delegovat práci i na 20 lidí. Pokud software nemáte, existuje plno aplikací na delegaci úkolů pro více než 2 lidi. Výhody těchto aplikací jsou jednozančné, okamžitý feedback, kontrola práce a pracovníků kdykoliv a odkudkoliv. Pokud někdo nesplní své úkoly, snadno to okamžitě zjistíte.
Potřebuji aby mi virtuální asistentka připravovala a vedla diář
V dnešní době již skoro nikdo nevede plánování kalendáře v papírové verzi. O to je jednodušší pro virtuální asistentku plánovat váš diář. Asistentka vám vše napíše do sdíleného diáře a může vám dokonce nastavovat upozornění, přídvat vám tam kontakty, poznámky, adresy. Je schopná řídit váš diář efektivně odkudkoliv.
Máte zájem vyzkoušet spolupráci?
Napište nám na email info@externi-kancelar.cz